plen

Często zadawane pytania

1. Gdzie można kupić meble?
Produkty firmy Meble Doktór można kupić w ponad 100 salonach meblowych w całej Polsce, w tym w 7 salonach firmowych, lista wszystkich salonów znajduję się w zakładce sieć sprzedaży
2. Czy na zakupione towary otrzymuję gwarancję ? jeśli tak to na jaki okres?
Każdy produkt firmy Meble Doktór obejmuję 2-letnia gwarancja
3. Czy meble dostaję zmontowane czy w paczkach ?
Większość mebli dostarczamy do klientów w całości w tym komody i szafy przy większych gabarytach istnieje możliwość zamówienia mebli w elementach. Łóżka natomiast tylko i wyłącznie są dostarczane w elementach
4. Gdzie mogę zgłosić reklamację ?
Wszystkie reklamację proszę kierować drogą mailową na adres: reklamacje@mebledoktor.pl, firma Meble Doktór ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji oraz 4 tygodnie na realizację reklamacji.
5. Czy meble mogę zamówić w różnych wariantach kolorystycznych
Tak, aktualnie mamy 11 wariantów kolorystycznych. Aktualny próbnik wybarwień znajdą Państwo w naszych salonach firmowych lub partnerskich,
6. Jaki jest czas realizacji zamówień
Każde zamówienie jest u Nas traktowane indywidualnie, większość zamówień realizujemy w przeciągu 2 tygodni, maksymalnie ze względów logistycznych może się to przedłużyć do 4 tygodni
7. Czy istnieje możliwość wniesienia i montażu mebli u klienta ?
Tak, każdy salon wycenia to indywidualnie w salonach Meble Doktór jest to z reguły 4 % wartości zamówienia
  • Adres: Świeca 52, 63-430 Odolanów
  • Telefon: 62/ 733-26-37
  • Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.